Sandra - Colins mamma

Barnlediga

Kategori: Familjeliv

När jag kom hem från jobbet igår var killarna på barnkalas. Colin kom hem i tio minuter och packade innan han gick över till sin farmor där han skulle sova. Han var totalt överlycklig när han skuttade iväg med sin gitarr. Klockan 18 hade min faster fixat överraskningsmiddag till min farmor som fyllde år. Efter fyrarättersmiddag rullade jag hem på isen. Så grymt gott, riktigt lyxigt att få äta vid ett stort runt bord, och dricka vin som är valt efter maträtten. Vi somnade nog klockan tolv. Här är min varmrätt, hur gott som hälst men jag orkade knappt hälften.
                

Imorse vaknade vi klockan nio. Har ätit mysfrukost och bara slappat. Antar att min sambo snart kommer rusa över för att hämta sin guldklimp. Han är lite sån. Senare idag ska vi nog planera kalaset som vi ska ha om en vecka. Vad vi ska baka och vad det blir för tårta. Antar att den lilla ettåringen vill bestämma själv vad han vill ha för tårta i år. Hoppas att föreninglokalen är ledig också. 40 personer i vår lilla lägenhet är lite mycket. Åh den viktigaste personen av alla kommer inte heller. Det gör så ont i hjärtat att fira utan dig Pappa ♥
                               
                                  
Förra årets tårta..
 

Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Ser gott ut! Bra blogg du har :) kram

    2012-01-15 | 13:08:50
    Bloggadress: http://cookieetime.blogg.se/
  • Emma säger:

    din pappa kommer vara med de är bara hans skal som inte finns mer. beklagar att han inte kan medverka på mänskligt sätt eller hur man säger. Han ler där uppe i himlen när sitt barnbarn fyller år och blåser ut juset öppnar massa paket och har en underbar dag:)söt bild på cooling när han gör pussmun

    2012-01-15 | 21:50:33
    Bloggadress: http://www,mammatillbenjamin,blogg.se
  • Emma säger:

    Jättefin tårta, gjorde ni den själv?

    kram

    2012-01-15 | 21:54:14
    Bloggadress: http://www,mammatillbenjamin,blogg.se

Kommentera inlägget här: