Sandra - Colins mamma

Frånvaro

Kategori: Familjeliv

Eftersom blogg.se appen inte funkar så blir det inge inlägg här. Jag har ju som sagt ingen dator. I helgen har vi varit på semester hela familjen. Blivit uppassade som kungligheter. Kanske ni få se bilder imorgon. Annars jobbar vi på och dagarna flyger iväg. Framtiden knackar på dörren och just nu är det mesta ovisst. Skolan jag sökte satte in mig som reserv. Lite tråkigt men det är endå deras förlust känner jag. Det var bara jag och en tjej till under 40 år på intervjuen så vill de inte sattsa på framtiden är det deras problem. Nu ska jag ge gärnet för att komma så nära mitt livs mål som möjligt. Det är det nedräkningen handlar om så håll utkik så kommer det nog en bra förklaring till det snart. Hoppas alla haft en fin midsommar.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad sökte du för skola? :)

    Svar: Jag har sökt medicinsk sekreterare utbildning.
    Sandra None

    2012-06-26 | 03:03:38
  • Lotta, klädtokig småbarnsmamma! säger:

    Hoppas sommaren hittills varit mysig, vädret till trots!

    Har du något Smultronställe i detta avlånga land som du vill dela med dig av? =)

    Kram!

    2012-06-26 | 07:11:12
    Bloggadress: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se
  • Linda Olsson säger:

    Skönt att ha blivit lite uppassad, det va ni värda! ;D

    Tråkigt med skolan :(
    KRAM

    2012-06-26 | 09:07:21
    Bloggadress: http://mrslindaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: