Sandra - Colins mamma

Onsdag

Kategori: Familjeliv

Här hemma startade dagen klockan sju imorse. Vi brörjade med ett besök i tvättstugan, efter det blev det frukost och fix inför förskola och jobb. En något missnöjd son fick åka rally i vagnen till förskolan. Jag kom som en blöt fläck till jobbet. Om bara någon vecka fyller jag år, vet ni vad jag önskar mig? Jo fler timmar på dygnet. Jobbade fram till klockan halv fem. Fiskade upp två stjärnor för en liten runda i city innan det blev ett bio besök. Mötte en kund ute på gatan. Jag fick mycket beröm, nästan så att jag blev tårögd. Tänk att jag gjort ett så gott intryck på någon jag inte alls känner och att han dessutom känner igen mig efteråt.
 
Dricka, popcorn och godis inhandlades innan biosalen fylldes. Jag kan säga att jag var en av de som var mest förväntansfulla. Vi såg Ice Age 4 i 3D, mina två små tyckte det var stencoolt medans jag hade lite svårt att anstränga mig tillräckligt för att se allt i de där glasögonen. Lite mat på gyllene måsen blev det också innan hemfärd. Underbart att träffa de stora, det blir alldeles för sällan tyvärr.
Två av mina fyra gohjärtan. Lillebror David och lillasyster Emmy. Lilla Jessica var ute på andra äventyr och Colin är lite liten för att sitta still. Det är ni som gör livet värt att leva.

Kommentarer

  • Fröken M säger:

    hihi... om du hittar nåt ställe där man kan köpa dom där timmarna får du gärna hojta till ;)

    2012-06-28 | 06:28:14
    Bloggadress: http://frokenmela.se
  • Valeria-Mamma till williot och graivd med skruttis! säger:

    Tack! :)

    Vad ni verkar ha haft det mysigt. :)

    2012-06-28 | 07:40:30
    Bloggadress: http://mammavaleria.blogg.se
  • Linda säger:

    Vilka sötisar! :)
    Lram

    2012-06-29 | 10:31:44
    Bloggadress: http://mrslindaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: