Sandra - Colins mamma

Muffins

Kategori: Familjeliv

När jag kom hem från jobbet möttes jag av Colin. Han påminde mig om att jag lovat att vi skulle baka muffins. Man glömmer lätt att de kommer ihåg sånt. De blev superfina och goda enligt killarna som smakat iallafall. Nu sover Colin och jag ska passa på att svara på kommentarer. Borde göra lite övningar också, ju varmare det blir ute ju mer spritter det i kroppen. Vill, vill, vill få tvättbräda till sommaren. Det är bara att ligga i. Hittade en motivationsbild:
                                                     
                                                             
Sådär fet var jag för tre år sedan. Alltså långt innan Colin var påtänkt. Kan knappt tro att det är jag iblad, herregud.. Aldrig mer! Jag var alltså överviktig innan jag blev gravid. Gick ner 8 kilo under graviditeten, tack Colin. Hela kroppen är full av bristningar, men ingen från graviditeten utan mitt skitliv innan. Åh nu vill jag bara ge gärnet och träna tillbaka min kropp.

Kommentarer

  • shiva säger:

    Skulle aldrig kunna tro att det är du på kortet. Nu var du inte "fet" på kortet häller men det är stor skillnad mot hur du ser ut idag :) ta det som en komplimang. Jätte fin är du!

    2012-03-14 | 08:15:36
    Bloggadress: http://shivaa.blogg.se/
  • Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång! säger:

    Oj, jag kände inte igen dig!



    KRAM

    2012-03-14 | 08:59:46
    Bloggadress: http://beabofink.blogg.se/
  • tessan säger:

    Håller med, man kan inte tro att det är du på kortet :P Heja heja!

    2012-03-14 | 20:32:11
    Bloggadress: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: