Sandra - Colins mamma

Torsdag

Kategori: Familjeliv

Det blir inte så mycket uppdateringar här nu. Jag jobbar ju halv tio till sex varje dag sen motionerar jag innan och efter jobbet. Sen måste jag få ihop sju timmars sömn innan jag ska upp och ut igen. Jag älskar den här dagsrytmen, lagom träningsvärk hela tiden, pigg och lite extra glad. Jag äter allt jag vill men räknar kalorierna och igår låg jag till och med -338 kalorier på mätaren. Känns som att jag borde få resultat om det blir minus. På jobbet längtar jag bara att få komma hem till killarna och sen ut direkt när Colin somnat Nu ska jag ut igen och köra ett race, dock blir det bara en rask promenad eftersom jag har fruktansvärda skavsår.

Kommentarer

  • shiva säger:

    Men vad duktig du är!! =)

    2012-05-04 | 19:01:55
    Bloggadress: http://shivaa.blogg.se/
  • Lisa - Mamma till Alice <3 säger:

    Hej hej!



    Jag hade missat att svara på några kommentarer i april såg jag, hehe.



    Ja jag kan tänka mig att du tycker det är kul att din son fått lockigt hår än bara rakt.



    Alice hår blir mer och mer lockigt. Du kan se lite nya bilder i min blogg som jag tog igår efter att hon badat. Det blir verkligen korkskruvar. =0p



    Vilken superfin bild på lillkillen. =0)

    2012-05-06 | 18:49:41
    Bloggadress: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här: