Sandra - Colins mamma

1 Oktober

Kategori: Familjeliv

Ja då var det oktober igen. Aldrig har ett år gått så fort som nu. Det är höst på riktigt och massor med känslor springer runt i kroppen. Det finns både possitiva och negativa minnen från just hösten.

Snart ska jag väcka Colin som sover fortfarande. Sedan blir det en heldag i Sandviken med jobb. Kanske en sväng till valbo efter jobbet. Skulle behöva lite förvaring till Colins rum och kolla lite födelsedagspresenter. Önskar alla en fin höstdag.

Kommentarer

  • ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar! säger:

    sv: ja förstår dig verkligen, nu har jag haft turen att kunnat vara hemma med båda barnen rätt länge men nu när ja ska börja jobba kommer ja troligtvis jobba 8-17 så de blir jag som lämnar och Marcus som hämtar barnen
    har alltid sagt att ja aldrig skulle ha mina barn "boende" på förskolan men men va gör man jobba måste man ju göra och man säger ju inte nej te en heltid direkt om man blir erbjuden

    va jobbar du med?
    Kram

    2012-10-01 | 10:38:10
    Bloggadress: http://melissasprinsar.com
  • ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar! säger:

    jag ska precis börja jobba igen så denna gång kommer jag jobba som säljare, hjälpa företag att marknadsföra sig osv =) ja är riktigt taggad för nu har jag "gått hemma" för länge ;) men kommer bli tufft att va ifrån barnen så mkt men de lär man sig säkert å helgerna blir guld värda!

    2012-10-01 | 10:56:46
    Bloggadress: http://melissasprinsar.com
  • Jennie & FrökenFlis-tävla hos mig ! säger:

    ja tiden går väldigt fort, och nu är det redan oktober !
    hoppas ud också får en fin dag, kramar

    2012-10-01 | 11:52:25
    Bloggadress: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här: