Sandra - Colins mamma

Lördag

Kategori: Familjeliv

Idag har vi haft en regnig lördag. Jag tycker inte om regn men det gör inget då jag endå jobbar inomhus. Efter jobbet har jag tagit en lång varm dusch, sålt en av Colins overaller och ätit supergod middag tillsammans med min älskade familj. Nu ligger Colin i sin säng och lyssnar på saga och jag ska försöka komma igång med lite annonser på köp & sälj. Har så grymt mycket fina, nästintill oanvända ytterkläder som bara ligger på hög men jag har så svårt att komma till skott. Nu ska jag sätta igång med att skura den gröna fina vagnen och hoppas att den kommer glädja något annat litet barn snart. Tänk att vår grabb är så stor nu att han nästintill aldrig åker vagn.
 
Imorgon ska vi ta oss ut och spela minigolf med Colins mormor och moster. Blir nog lite bakning efter det och städning. Sånt man måste göra på sin lediga dag tyvärr. Hoppas allt är bra med er alla, ser att det är många som är in varje dag trotts att jag inte uppdaterat. Ska försöka hinna svara på alla kommentarer snart också, eller iallafall läsa dem. Kram & Trevlig helg från Sandra & Colin

Kommentarer

  • Fröken M säger:

    haha... NOPE !!!
    Testa inte, för det kommer sluta med en telefon i kras... ;)

    2012-09-22 | 20:43:38
    Bloggadress: http://frokenmela.se
  • Duvetvem säger:

    Fegisar och falska människor flyr och blockerar. Om man står för vad man säger så står man kvar och försvarar. Vad är du?

    2012-09-23 | 01:00:38
  • Maria - mamma till Liam ☆ säger:

    vad söt han är! och vad kul med minigolf :)

    2012-09-23 | 07:29:01
    Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se
  • Emma säger:

    Ja, Kavat är verkligen TOPPEN skor, men tyvärr dyra för min ekonomi, men kände att när jag ändå löpte ny o dyr overall kunde han likabra få ett par bra kavat skor och att jag hittade ett par helt oanvända på tradera var ju bara ett stort PLUS:)

    Har du börjat fundera på vad du ska köpa för julklappar åt Colin i år:)?

    Kram

    2012-09-23 | 08:09:01
    Bloggadress: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
  • Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång! säger:

    Skönt att bli av med grejer som man iallafall inte använder :) Vad är det för vagn?

    2012-09-23 | 08:09:38
    Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/

Kommentera inlägget här: