Sandra - Colins mamma

Underbar dag

Kategori: Familjeliv

Klockan tio gav vi oss ut på en cykeltur jag & Colin. Han cyklade hela vägen ner till stan. Gick runt i affärer, handlade armpuffar och tulpaner. Han cyklade hela vägen hem. Det gick så snabbt att jag fick springa efter honom sista biten. Helt underbart att han kan cykla hela vägen. Storta killen, nu åker nog vagnen ut på annons snart. Väl hemma packade vi och åt lunch. Drog oss mot sandvikens parkbadet.

Efter en massa bus och rutchkaneåkning fick Colin lite mellis. C hoppade trampolin och Colin var så stolt. Hoppade, dansade och ropade HEJJA PAPPA! BRA PAPPA! DUKTIG LILLE! Han är bra på att väcka uppmärksamhet vår lilla son. Efter några timmars bad packade vi oss iväg till mediamarkt, min sambo tycker att Colin ska ha en ps vita så kollade sånna.

Hann bara hem och hänga upp badkläderna innan vi skulle iväg igen. Den här gången hem till min lillasyster med sambo på middag. Baconlindad kycklingfilé som var fylld med fetaost, hemmagjorda pommes, sallad och sås. Grymt gott skulle kunna äta hur mycket som hälst. Klockan halv nio åkte vi hem. Colin nästintill sprang till sängen. Nu gör vi inget, ska väl sova snart & försöka ladda upp batterierna för en arbetsdag imorgon.

                                                                        Colin ute på cykeltur imorse ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Jag är utbildad inom hårförlängning och håller till i Gävle. Jag har just nu ett erbjudande. För 1600:- förlänger jag ditt hår med keratinvax. Detta ingår: hår, isättning, inklippning, skötselråd. Skynda och boka, då erbjudandet enbart gäller till den 15,e och det finns lite tider kvar! [email protected]

    2012-03-02 | 22:08:21
  • shiva säger:

    Vilken duktig kille :) låter som ni haft en jätte mysig dag..

    2012-03-03 | 07:29:26
    Bloggadress: http://shivaa.blogg.se/
  • Emma säger:

    hihi han är en riktig cooling din lilla Colin:) Så söt!

    2012-03-03 | 10:13:30
    Bloggadress: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

    http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

    Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

    Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

    2012-03-03 | 14:58:04
    Bloggadress: http://idahtt.blogg.se/
  • Angelica säger:

    Klarar han den cykeln nu? Funderar att köpa sån till C när han fyller år :)

    2012-03-04 | 11:38:05
    Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/angiethehappiest/

Kommentera inlägget här: