Sandra - Colins mamma

26 December

Kategori: Familjeliv

     
Nu var det länge sedan jag skrev. Närmare bestämt 1 månad sedan igår. Dagarna går, jag jobbar och det har varit extra mycket nu inför jul. Som det alltid är när man arbetar inom handel. Vi har fått hem pris från semper då Colin kom på plats 4 av drygt 4000 sökande i deras charmtrollstävling. Vi har firat jul fyra gånger, Colin har blivit överöst med leksaker, så nu måste vi åka och köpa nya förvaringsmöbler till hans rum. Träffat släkt och vänner de senaste dagarna och jag känner att jag verkligen är på topp. Det känns helt underbart att få ha spenderat tre hela dagar tillsammans med min gounge. Idag har vi beställt en ny dator, så nu hoppas jag att det blir lite mer roliga uppdateringar här i bloggen. Förhoppningsvis blir min kamera lagad med så att ni kan få se lite bilder från våra dagar. Colin har vuxit flera cm de senaste månaderna. Så nu har han storlek 98 och växer snart om sin lilla mamma på 153 cm.
 
Hoppas att ni alla haft en fantastisk jul. Vi hann aldrig ta något julkort iår och jag har helt glömt bort att svara på alla sms. När man väl är ledig så är man med familjen till 100% och jag varken hinner eller kommer ihåg att höra av mig just nu. Varenda minut av mina lediga dagar är planerade så när Colin somnat på kvällen så sover jag också. Det här kortet tog jag på Colin igår när han lekte doktor. Gounge mamma älskar dig så <3
 
Ni som har instagram kan följa mig där, lättare att uppdatera med bilder där. Så lägg till Sandrahupdate

Kommentarer


Kommentera inlägget här: