Sandra - Colins mamma

Fredag

Kategori: Familjeliv

Idag är det fredag. Jag är uppe med tuppen och har precis varit i tvättstugan. Jag har tvättstugan max 1 gång varannan månad men det är alltid samma person jag tvättar med. En superslibbig man, obehaglig. Spelar ingen roll vilken tid det är på dygnet heller.

Om ett par timmar börjar jobbet. DIrekt efter det ska vi iväg till syskonen för att äta tacos. Ska passa på att se om min lillasyster har vuxit ur några skridskor jag kan låna. Har nämligen fått nys om att det finns en ishall öppen på lördagmornar och eftersom Colin har tjatat sen förra året han åkte så vore det en superbra aktivitet att göra innan jag åker till jobbet på lördagar. Lite roligt att min lillasyster som är åtta år har större fötter än mig, båda mina småsystrar som är sju och åtta har bara en storlek mindre än mig på kläder så snart kan jag ärva från dem, hehe.

Nu ska jag fortsätta att fixa lite hemma, hoppas alla får en bra dag!
     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: