Sandra - Colins mamma

Gott nytt år

Kategori: Familjeliv

Då var slutet på 2012 här. Äntligen, för mig har året varit ett sånt här år då det varken har hänt något riktigt negativt och inget superpossitivt. Någon slags mitt emellan år. Nu ser jag fram emot att få ta del av ett nytt år som förhoppningsvis gör att man kommer lite längre i livet. Nytt jobb och förhoppningvis en ny bostad, ett hälsosammare liv och ett körkort. Att komma in på polishögskolan vore ju ett plus. Tänk om man bara kunde få uppleva alla de här sakerna under ett år. Att jag kan skriva att jag lyckats uppfylla alla mina drömmar under ett år vid 2013´s slut.
 
Idag har vi åkt skridskor. Det kanske finns ett litet hockeyproffs i Colin. Vem vet, nästa vinter ska han få sig en egen brynäs matchtröja. Efter det har vi umgåtts med grannarna och ätit oxfilé med potatisgratäng och pannacotta. En helt okej nyårsafton alltså. Nästa år hoppas jag att vi bor större så att man kan bjuda hem lite folk på middag och sådär. Mitt drömhus ligger kvar ute på hemnet. Förhoppningsvis är det lika svårsålt som vårat hus. Då kan vi köpa det sen när allt är klart och jag fått mig ett nytt jobb.
 
 

Kommentarer

  • Anna - mamma till två prinsessor och en prins säger:

    Vill önska dig ett gott nytt år! Hoppas det blir allt vad du drömmer om och att du och din familj får må bra!

    2013-01-01 | 07:49:01
    Bloggadress: http://annasfotnoter.wordpress.com/
  • Maria säger:

    Hej bästa sandra:-)
    Låter som ett trevligt nyårsfirande...
    Vi får hålla tummarna att dina drömmar slår in detta år :-) vore ju riktigt skoj :-)
    Vad är det för drömhus ni hittat? Blev nyfiken:-)

    2013-01-01 | 11:22:12
    Bloggadress: http://bymia.devote.se

Kommentera inlägget här: