Sandra - Colins mamma

14 November

Kategori: Familjeliv

Idag blev det sovmorgon för Colin. En snabb flaska välling innan vi tog en skön promenad till förskolan. När vi kom fram svängde precis en brandbil in på skolgården intill så vi stannade och tittade lite. Väl på förskolan möts Colin av sin favoritkamrat R och en grävmaskin som grävde på självaste lekgården. Det lös lycka i ögonen på alla barn som hängde över staketet för att komma så nära som möjligt. Buss 41 och spelningslista 23 på spotify tog mig till Sandviken där jag jobbat hela dagen. Postat ett brev till hudmottagningen så förhoppningsvis får jag komma och ta bort mitt kliande och växande födelsemärke snart.
 
När jag skulle åka hem var bussen sen så jag fick springa för att hinna med den senare bussen till Gävle. Väl i stan mötte jag upp mina fina vänner, fyra stycken mammor från föräldragruppen för en god middag. Tänk vad trevligt man kan ha. Det här kommer jag leva på länge, fantastiska människor som drar ihop träffar. Ser verkligen fram emot nästa gång då vi ska ses tillsammans med barnen. Nu sitter jag hemma och tittar lite på fotboll innan jag ska krypa ner i sängen och ladda för ännu en arbetsdag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: