Sandra - Colins mamma

15 November

Kategori: Familjeliv

Imorse fick vi sovmorgon till halv åtta. Colin har varit på strålande humör och vi har gått hela vägen till förskolan utan problem men med mycket lek. Både jag och C har tyckt att Colin blivit något lat de senaste veckorna. Han vill bara bli buren och åka vagn. Vagnen har han aldrig föredragit förr så nu får vi köra stenhårt utan för att han faktiskt ska orka vara ett aktivt barn. En morgonpromenad är stärkande både för mig och Colin perfekt egentid.
 
Nu är jag hemma och ska göra mig klar för en arbetsdag i Sandviken. Känns som att det kommer bli en bra dag idag.

Kommentarer

  • ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår säger:

    ja känner igen de där från Vincent..han har gått lite i perioder som nu när jag köpt en ny vagn till Linus då ska Vincent jämt åka i den men innan inte alls brytt sig så värst om de inte regnat ute typ :p
    då har han fått sitta i vagnen me Linus i knät bara för de ska gå fortare ;)

    2012-11-15 | 10:55:55
    Bloggadress: http://www.melissasprinsar.com/
  • Maria säger:

    Tittar in och önskar dig en fin lördagskväll..

    Stor kram
    // Maria

    2012-11-17 | 17:08:24
    Bloggadress: http://bymia.devote.se/

Kommentera inlägget här: