Sandra - Colins mamma

Väntar på ett plopp

Kategori: Familjeliv

Ja här sitter jag och väntar på ett plopp. Är riktigt trött på att vara tjock. Det gör ont att röra sig. Jag kan knappt knyta skorna själv. Man får aldrig sova en hel natt utan att vakna med värk. Jag är grymt förvirrad. Näe. Jag vill vara mig själv igen.

Idag vaknade jag rätt sent. Åt en jätte god frukost och tog en långdusch superskönt att vara långsam. Sen gick jag till stan och träffade mamma. Åt lunch på subway. Sen träffade jag min man vi kollade på kameror och handlade lite fika. När vi kom hem vid tre kom Christians mamma, hans lillasyster Matilda och hennes dotter SaraMaria och fikade. Superkul att få besök verkligen. SaraMaria är så sjukt söt. Hon är snart två år. 
Efter besöket tog vi en stödvila på några minuter. Var ut med Ville och lagade mat. Köttbullar sås och potatis. Grymt gott. Nu är vi mätta och ska bara ta det lugnt ikväll.

Imorgon ska vi till bomhus och fira jul. Det ska bli trevligt. Resten av helgen vet jag inte vad jag ska göra för att Chrill ska åka till Fredrik i Luddvika i flera dagar. Lite nervig är jag att bebisen vill komma just då. Men det behöver inte alls vara så är ju trotts allt 19 dagar kvar.



Lägger in en bild på vår buse. På onsdag är det ett år sedan vi hämtade honom. Bästa julklappen. Han ligger här bredvid och sover nu. Han snarkar högt i sin sackosäck.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: