Sandra - Colins mamma

Colin

Kategori: Familjeliv

Nu sover sötnosen i sin egen säng. Får se om han sover där hela natten. Anledningen är att jag vaknade med ett par tår i örat imorse och jag har nackspärr varje dag för att jag sover så illa. Min syster och Jonas kom hit idag en sväng det var trevlig. Sen har vi gjort nada. Kollat tv och så. Ville ligger här och myser med oss. Skönt att han är hemma men imorgon åker han till Huddik. Är jätte bra att han får följa med dit och springa av sig.

Har inte tagit några speciella bilder idag så lägger in massor med bilder imorgon. Jag har ju glömt att ge Johanna hennes present så det ska hon få imorgon så ska ni få se vad vi fick av henne. Dags för en kvällskiss sen väntar sängen. Ha det toppen alla!



Allt i hans väg åker in i munnen. Nu säger jag godnatt och hoppas på en bättre bloggdag imorgon med massor av fina bilder på mina småpojkar.

Kommentarer

  • frida, hampus & william säger:

    Jaa jag vet, skulle ge allt för att göra om det igen! Det gick så smidigt o snabbt så ja jag saknar verkligen det =) En riktigt upplevelse, till skillnad om man skulle ha gjort kejsarsnitt eller nått.

    Japp han är frisk idag =) Kramkram

    2010-04-23 | 22:53:16
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/
  • snart pappa säger:

    Söt bild! :)

    2010-04-23 | 22:56:06
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: