Sandra - Colins mamma

Uääh..

Kategori: Familjeliv

Colin är så söt. Han gråter ju aldrig, bara ibland när han slår sig och får bulor ungefär. Men ibland om man lägger honom i sängen eller gör något han inte gillar smågnäller han lite och säger: Uäh, uäh, uääh, Mamma. Det låter så sött! Han är en riktigt snackis. Ska läsa på hur man lägger upp filmer så ska jag lägga upp film när han kryper som en galning och pratar som en tok :D Min pojke det!

Nu sitter jag och Y på jobbet. Det har varit lagom att göra så nu är det "bara" 7 timmar kvar. Ska verkligen bli skönt att sova kan jag säga! Sen är jag ledig två dagar och jobbar tre nätter. Sen vet jag inte riktigt hur det ser ut på schemat men ledig helgen efter iallafall. Ska bli jätte kul undra vad vi ska planera då tro?



Nu sover han hemma gobiten <3

Kommentarer

  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    härliga bilder som alltid!



    haha jag bor lite utanför storstaden så ja slipper det där. menja förstår precis vad du menar. det är inte kul. men det är bara att vara lika ego själv när man går där på stan :P



    hoppas allt är bra med er :)

    kram

    2010-08-04 | 00:50:25
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: