Sandra - Colins mamma

Vila

Kategori: Familjeliv

Jag har mest vilat sen jag kom hem. När jag ska resa mig eller göra något så sträcker jag mig automatiskt efter hjärtmaskinen. Den har jag ju lämnat på sjukhuset men man tänker att den är kvar. Colin somnade vid halv nio sen har vi bara myst framför tvn. Jag är inge trött alls men måste väl försöka sova för att orka kliva upp imorgon. Jag känner ju inte någon smärta längre utan är bara seg i kroppen och borta i huvudet av alla mediciner. Jag är tacksam att jag inte behövde ta proppsprutorna hemma för då hade jag dött, ush.

Hoppas alla haft en bra dag. Kramar

Kommentarer

  • sara - mamma till wilda säger:

    Men ush då!! Hur hände det där? Läste förra inlägget, men fatatde inte riktigt vad som var fel..?

    2010-12-09 | 07:36:34
    Bloggadress: http://saratilling.devote.se
  • JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA säger:

    Sv: lugnt :) Ja det var jätte gott!

    Hur mår du idag?

    kram

    2010-12-09 | 11:33:07
    Bloggadress: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: