Sandra - Colins mamma

KOM UT!

Kategori: Familjeliv

Nu tycker jag att bebisen kan komma ut. På torsdag går jag över tiden hur kul är det då? Jag vill att det ska hända något iallafall. Tiden står still och dagarna är oändligt långa. Nu är allt klart här hemma. Vagnen är här och sängen är bäddad.

Idag har Ville åkt till mamma. Det känns faktist jätte jobbigt att han är borta. Men jag måste lämna bort honom några dagar för att få vila. Det blir jobbigt psykiskt att han inte är hemma med fysiskt är det så skönt att bara tänka på sig själv och nuet. Var hemma hos mamma/mormor och fikade. Emmy hade fått någon supercool grejj som snurrade och hade små lampor och glitter från World on ice igår. Även druckit isdricka sånt man tyckte var så coolt när man var liten. Kanske den bästa present jag någonsin gett bort. Blir det något nästa år så kanske jag åker till globen med dom tre minsta. Jag tycker att det är viktigt att mina syskon och självklart mitt barn får uppleva sånt som jag tyckte var stora upplevelser när jag var liten.

Sen har jag bara gått hemma och plockat lite. Försökte ta itu med spegeln men jag är för korkad för att få upp korken på bensinen jag ska putsa med. Får vänta tills Christian kommer hem.

Ikväll ska vi äta pizza. Jag är super jätte sugen på det så det ska bli riktigt gott! Det har varit dålig uppdatering här ïdag eftersom jag var borta en sväng och sen har blogg.se varit grymt segt idag. Tog lite bilder på hur det ser ut här hemma just nu. Det är lite tomt men vi har inte hunnit bestämma vad vi ska ha på väggarna :P

Köket:





Hall nr 1:





Hall nr2:



Badrum:





Oinrett barnrum:





Vårat sovrum:





Vardagsrum:







Det tog ca 2 timmar att lägga upp bilderna eftersom blogg.se är långsamt och så har jag hunnit äta pizzan med. Hur gott som helst! I vardagsrummet har vi fotöjlerna från mitt gammla rum eftersom soffan inte kommer förns om en månad. Sen har vi valt soffbord och matta med. Kommer bli superfint då:D Sen väntar vi med att inreda barnrummet tills bebisen kommer eftersom det är roligare med färg :)

Nu ska jag se lite på tv och hoppas på att somna tidigt idag kanske Ska duscha och smörja in mig med brun utan sol eftersom jag blivit proffs på det nu. Inga fläckar :D

Ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha!

Kommentarer

  • tessan säger:

    Guuud så fint ni har det hemma :D rena rama dröm lägenheten!

    2010-01-05 | 14:21:10
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/
  • Emma säger:

    var har ni köpt den gråa skänken ni har i vardagsrummet på bilden o vad kostade den? Vill ha en sådan till BEnjamins rum och ha leksaker i backar som man fyller hålen med.

    2011-07-15 | 13:39:19
    Bloggadress: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: