Sandra - Colins mamma

Colin

Kategori: Familjeliv

Igår kväll kollade vi på film, och la oss klockan ett. Man är ju van att inte sova på nätterna nu så man blir ju pigg då. Colin kom upp en timme sådär vid tolv också. Låg och mös med oss bara. Det är så skönt att man bara kan lägga honom i sängen och så oss själva så somnar han. Jag drömde en mardröm, att jag var på jobbet men inte kunde öppna ögonen för att jag sov. Jag sprang runt runt. Ush. Vaknade efter en halvtimme i panik då nå J RAGGARE körde runt utanför i typ 10 varv och lyssnade på sån hög musik att jag skulle behöva hålla för öronon. Halv två på natten liksom. Jag blev så arg. Colin sov iallafall till halv tio så nu är vi uppe och leker innan han vill ha frukost. Det blir väl bad idag igen om Colin får bestämma, fast med pappa. Helt otroligt att jag inte kan göra någonting med honom utan att han letar efter pappa. Pappas kille.

Colin ligger nu på golvet och ropar: Mamma! Jag svarar: JA! Och han kollar konstigt på mig. Så om igen Mamma!.. Roligt, snart kanske han förstår att jag alltid kommer svara när han ropar så. Hittils säger han ju bara: Hej hej! Hej hej! Hej hej!







Igår när vi 3 åt middag

Kommentarer

  • TreSmåKottar säger:

    Hejsan! :) Jepp, fick en dotter i slutet av februari och den nya kotten är beräknad till mars nästa år....så det blir tätt.... :) och ett litet tips från mig till dej :)

    http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=charkare01 Få mer trafik till din blogg endast genom att registrera den!

    Ha en fin lördag!

    2010-07-17 | 10:38:05
    Bloggadress: http://tresmakottar.blogg.se/
  • Fröken M säger:

    kul när det börjar komma riktiga ord ( mamma blir ju givetvis roligare än pappa... ) här är det än så länge bara ett konstant mummel och ljud !

    Jag väntar nån vecka, till, sen ska vanlig mat introduceras... och innan dess ska en vaxduk införskaffas för jag misstänker att det kan bli en kladdig historia =)

    2010-07-17 | 10:51:42
    Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/
  • Miki säger:

    Va han nå söt då =)

    2010-07-17 | 16:06:27
    Bloggadress: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: