Sandra - Colins mamma

Regnet bara öser ner

Kategori: Familjeliv

Fy sjutton vad tråkigt det är med regn. Det tar all motivation man har! Jag somnade efter tio minuter på filmen igår så vi ser nog den senare. Halv åtta vaknade vår lille prins så vi har lekt sedan dess. Har bara kollat en extragång i hårddisken att bilderna från kameran är där så nu blir det till att tömma kameran för att få plats med många nya bilder. Ska beställa album med men det blir lite senare. Ska börja beställa färdiga med bilderna i och text under så man får hem allt i samma. Kommer att bli dunderbra. Annars känner jag att det kommer bli fingeravtryck på bilder och man ska visa så ligger det bara i högar så ska man hitta en albumsort som alltid kommer att finnas för man vill ju inte ha olika bilder. Tar albumen slut måste man köpa alla nya och börja om. Nä det här blir toppen.

Igår fick Colin en barnstol så nu ska han sitta med oss när vi äter. Gissa hur den ser ut? Jo en sån här ful klassisk ikea stol. Han ska få en ny så fort som möjligt men 2500 kr är lite jobbigt att lägga på en stol just nu. Vill ju ha lite pengar till sommaren med :) Den ska bort så fort som möjligt iallafall.

Idag ska jag bara ta det lugnt göra lite småsaker och springa ner på stan. Min lilla lillasyster fyller ju 17 år imorgon. Plöttsligt börjar jag fundera har jag en storesyster? Hon växer om mig och det känns som om hon växer ikapp. Vi ska iallafall handla present och sen vet jag inte vad vi gör.



Hittade den här bilden och tänker Eh, den här tjockisen är väl inte jag? Näe jag har nog inte tagit studenten. Kanske jag får vara med nästa år?





Ge mig picknickväder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: