Sandra - Colins mamma

:)

Kategori: Familjeliv

Vaknade halv nio imorse. Colin sov fortfarande. Hörde Gabbi på balkongen så gick ut. Skulle ropa men det kom inge ljud, hon hörde mig inte men efter en stund såg hon mig. Haha. Sprang till konsum och handlade telefonkort och sen hem för att göra mig klar. Kom iväg till Mocca vid tolv och tog en kycklingsallad tillsammans med Tess, Emelie, Carina och Emma med barn. Trevlans och trångt. Tog en sväng på stan med dom innan jag gick till banken för att få en ny dosa. Kom hem och gick till stan igen för att lägga ut blocket annonsen. Nu ligger min cykel på blocket, kom och köp! Colins farmor har varit här på middag och fikat.

Colin har ju kommit in i en utvecklingsfas nu som gör att han är så nyfiken att han inte har tid att sova. Han somnar i famnen så när man lägger honom blir han lycklig och börjar prata. Han hjälper till med allt och är med på allt. Tänder och släcker lampor, stänger dörrar och torkar munnen med tvättisar. Han kan ju också som sagt äta en hel flaska mat själv utan hjälp att ens stoppa in flaskan i munnen.Colin rullar sig hela tiden, runt, runt och runt. Han tar sig meter åt sidan eftersom han rullar på liksom tills han kommer fram till något kul. Oj han kommer nog börja krypa snart sa hans farmor idag. Han ligger mycket med rumpan i luften och står på fötterna, gör liksom armhävningar.

Just nu ligger han iallafall och pratar i sin säng. Han gråter ju liksom aldrig. Han leker med barbapappa och har vilka diskussioner. 

Långt och tråkigt inlägg men det är såhär mina dagar ser ut. Kommer mer bilder och inlägg så fort min cykel är såld så att jag kan beställa den nya datorn. Hoppas verkligen att det är snabb leveranstid!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: