Sandra - Colins mamma

Spöket i tvättstugan

Kategori: Familjeliv


Jag hade tvättstugan klockan sju. Vi har ju tagg i vår tvättstuga så två stycken kan tvätta samtidigt och ingen annan kommer in. Jag såg på nätet att jag var ensam. Det är toppen om man har mycket att tvätta för då har man 6 st tvättmaskiner mm. Traskade dit och skulle hämta min tvätt strax före 22 ( man kommer inte in alls om man är 1 minut sen ) det prasslade i buskarna, höll på att skita på mig. Det var en liten igelkott supersöt! Iallafall har vi lång väg till tvättis. På baksidan i ett helt annat hus´s källare. Kom in och skulle ta borsten som jag tidigare sett låg ovanpå torktummlaren. Den låg inte där. Den låg mitt i korgen jag kört dit med tvätten i. Jag har omöjligt lagt borsten där tvätten låg och liksom flyttat den från där den ska vara. Ush jag blev jätte rädd kastade ner allt i min påse. Kollade runt men det var ingen där. Åh känner fortfarande lite obehag för det är omöjligt att någon kommer in där utan att bokat tid och den andra tiden var ju ledig? Det kan inte vara hon före heller för att det var ju en och en halv timme efter hon gått som jag såg den låg där. Iallafall så kommer jag aldrig gå dit ensam igen.

Annars har vi haft bara supermys kväll. Ätit hemmagjord pizza och kollat tv. Nu ska jag krypa ner för jag är så dödstrött. Skriver mer imorgon. Har ingen aning om vad jag ska hitta på. Ska väl gå och hämta min telefon och sen till pappa och säga grattis & lite soo.. Nä Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: