Sandra - Colins mamma

Slut

Kategori: Familjeliv

Idag mår jag okej inge ont i magen. Trött bara. Min kropp gör ont. Måste gå ut idag och få lite luft så kanske det blir bättre. Mitt huvud gör lika ont som vanligt och jag är trött. Fattar inte har sovit från 22 till 8. När jag vaknade hade Colin klättrat upp i vår säng och laggt sig på mig och kramat mig. Ingen aning nur länge vi sovit sådär, sötnosen. Full rulle här hemma och nu sover han. Ska göra mig iordning och ta mig ner till stan. Tanken var att jag skulle laga mat hemma hos pappa idag. Får se om min kropp överlever tills dess annars går jag dit en annan dag. Aja nu har jag inte så mycket mer att berätta.

Kommentarer

  • Emma- mamma till Casper säger:

    Men då:( det va inge kul att höra att du mår dåligt:( blire öppna förskolan i morgon då? Kram å krya på dej

    2010-11-29 | 11:40:30
    Bloggadress: http://emmi08.blogg.se/
  • Erika - VIKTKAMPEN säger:

    Tack ska du ha! :)

    2010-11-29 | 22:32:04
    Bloggadress: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: