Sandra - Colins mamma

Ändrade planer..

Kategori: Familjeliv



Malin hörde aldrig av sig så jag åkte på shoppingrunda i valbo tillsammans med min underbara pappa och två av mina syskon, Jessica och David. Dom fick massor med fint och min garderob blev också lite upp piffad. Känner mig så lycklig och har aldrig varit så tacksam i hela mitt liv.

När vi kom hem sprang jag över till min farmor och farfar med deras säng jag lånat lite för länge. Dom bjöd in mig på kaffe så när Colin badat klart gick vi över. Mamma följde också med. Efter en stund kom min faster så vi blev kvar där från fem till halv nio. Nu kollar vi lite tv och jag ska sova snart. SKÖNT!

Imorgon ska jag till Yenny och sen ska vi på bibblan med mammorna! Skoj skoj. Mycket att göra i veckan och jag älskar det! Ha det toppen. Bilder kommer imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: