Sandra - Colins mamma

På G!

Kategori: Familjeliv

Idag är jag på G! Vaknade vid kvart i nio av att C gick upp. Vad tusan ska du upp nu och göra tänkte jag. Jo det var ju för att klockan var så mycket. Trodde det var supertidigt eftersom Colin sov fortfarande. Drog på mig träningsoutfiten och sprang ner till gymmet, 15 min cross och 15 min löpning sen mådde jag illa. Mötte pappa på torget så han skjutsade hem mig. Jätte långt jag vet , det tar 3 min att gå hem om man går normal takt. Åt frulle och har diskat. Nu ska jag snart ha tvättstugan. Efter det ska jag städa och förhoppningsvis ta tummen ur och tvätta vagnen så vi kan lägga ut annons. Posta lite brev och göra lite mer viktiga saker. Åh att all motivation kommer med lönen. Man kan beta av lite saker man önskar och snart är allt perfekt.

Just nu ligger Colin i sin säng och ska sova middag. Han läser på sin bokstavstavla. E I J K Y Ö och så om igen. han är så söt. I vårat hus ligger det en innebandyaffär. Igår när vi gick hem såg han skylten och blev helt till sig. Pekade och sa: I Y, I Y!! 
                              
                            Colin blir lik sin moster. Hon jämförs med flera år äldre barn i sin kunskap.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: