Sandra - Colins mamma

Ledigt

Kategori: Familjeliv

Nu har jag haft fyra lediga dagar i rad. Helt underbart och vi har haft strålande väder. I söndags var det storstädning och kalas som stod på schemat. Lagade supergod mat och bara latade oss på soffan tills vi somnade. I måndags var vi ut i lekparken tidigt på förmiddagen tillsammans med Emma, Casper & Viggo. Efter lunch somnade Colin så jag tog en shoppingrunda med min farmor. Handlade till balkongen och lite nya blommor och krukor till fönstren. Igår var vi en sväng på stan och sen var vi ute och lekte oss trötta innan Colins mormor och moster kom över och åt hemmagjord pizza och kollade på tv till sena kvällen.

Idag har vi varit i furuvik hela dagen. Tittat på djur och haft det mysigt. På eftermiddagen tänkte vi bada men det var bara Emmy som vågade sig i Colin tyckte att det var för kallt. Han drack saft och sprang på toaletten istället. Min duktiga kille börjar bli blöjfri.

Annars händer det inte mycket. Jag känner mig grymt deppig av att sitta i en lägenhet även om det är ett toppenbra läge och att vi faktiskt har fin planlösning och fint här hemma. Har vi inte hittat oss ett eget hus till nästa sommar kommer jag bli självmordsbenägen det slår jag vad om. Jag blir så ledsen av att tänka på när Colin vaknade hos min farmor och farfar under midsommarhelgen och det första han gjorde var att öppna ytterdörren och kolla om det verkligen var sant att man bara kunde öppna en dörr och gå ut. Att vara ute och leka en hel dag. Sånt som alltid varit en självklarhet för mig, jag har aldrig bott i lägenhet förr och förhoppningsvis aldrig mer heller. Hoppas ni alla har det toppenbra. Själv ska jag börja jobba imorgon igen. På måndag fyller jag år och då ska jag förhoppningsvis iväg på ett steg i framtiden.

Bilder kommer det då Appen funkar. Jag tror att 90% av alla som bloggar med blogg.se har slutat blogga innan appen funkar igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: