Sandra - Colins mamma

Work

Kategori: Familjeliv

En dag full med jobb, det är så roligt nu när vi har en duktig sommarjobbare med oss. Gubbarna älskar verkligen att handla av oss tjejer. Ville har varit med oss också har fått finbesök av min fina vän Sofia. Hon bjöd med oss till Ockelbo marklad imorgon. Passar ju bra eftersom jag råkade vara ledig imorgon. Både jag och Colin är supertaggade, han har redan bestämt att han ska säga plutti plutti plutt och peka lille E på näsan, så som Karlson på taket gör med bebisen.
 
Har shoppat lite på rean också. För av någon konstig anledning växer mina byxor ifrån mig. Nu på kvällen har vi varit över till min fantastiska farmor och farfar. Det är det jag kommer att sakna när vi väl flyttar från stan. Att bara kunna springa över till både svärmor och min farmor på en minut. Att äta frukost och se båda två gå förbi på morgonpromenad med varsin hund. Ja, man kan inte få allt. Jag tror inte att jag skulle palla att dra ihop hela släkten till ett flerfamiljshus heller.
 
Ja nu har jag skrivit ner lite babbel igen. Nu ska jag göra mig klar och skriva en lista på vad jag behöver ha med mig imorgon. Det kommer bli så roligt att komma iväg på en liten tripp. Snart har jag eget körkort och då ska vi minsann vara ute på vift  allt oftare än nu.
                        

Kommentarer

  • Emma säger:

    dom är ganska billiga faktisgt o superfina:)

    2012-06-29 | 09:35:28
    Bloggadress: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
  • sofia säger:

    oj ja men lycka till då! och fin bild =) kramis!

    2012-06-29 | 14:39:28
    Bloggadress: http://soffanmedco.wordpress.com
  • little mama - ung blivande morsa säger:

    Det verkar ju jätte bra sele! Har du någon länk att skicka så man kan läsa lite mer ? :)

    2012-06-30 | 18:03:38
    Bloggadress: http://littlemama.blogg.se
  • Emma Lannebrink säger:

    Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)
    Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.
    Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.
    Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.

    kram!

    2012-07-02 | 15:13:01
    Bloggadress: http://adhdochfoto.blogg.se
  • Emelie, Mamma till David och Leah säger:

    Vilken fin bild! <3

    2012-07-02 | 15:44:44
    Bloggadress: http://enmammaskarlek.blogg.se

Kommentera inlägget här: