Sandra - Colins mamma

Ny vecka

Kategori: Familjeliv

Ja nu var det ny vecka igen. Är jätteglad över att dagarna går så snabbt och att sommaren snart är här. Colin ligger i soffan och äter en piggelin. Han äter och dricker knappt någoting, hoppas han mår bättre imorgon för det är inge roligt med sjuka barn. Nu ska jag äta lite frulle och måla på mig ett ansikte. Det blir en heldag på jobbet idag.

Min lilla sjukling igår, helt utslagen. Han vägrade ha pjamas eller mysbrallor han vill bara ha jeans. Det gillas starkt av mig, det är bland det fulaste jag vet. Jag skulle aldrig gå utanför dörren med sånna på, ser så ovårdat och fult ut.

Kommentarer

  • frida & william säger:

    har han jeans på dagis oxå??

    2012-03-26 | 20:12:14
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: