Sandra - Colins mamma

Soffhäng

Kategori: Familjeliv

Sitter i soffan och vilar fötterna efter en lång arbetsdag. Kollar lite tv och dricker cider. Ja de kalorierna kan jag unna mig. Mer än sällan dricker jag något med alkohol men just nu var jag sugen på persikosmaken liksom. Idag har jag nått mitt första mål med träningen, att se troskanten när jag står rakt upp. Det är så grymt roligt att se resultat och självkänslan stiger mer och mer hela tiden. Känns som att jag är påväg upp ur graven liksom. Jag tränar inte för att bli supersmal utan för att få en fin form på kroppen och framför allt få bort allt fett runt magen och skaffa mig muskler istället. Just nu kör min sambo lite nytänk på sin kost och jag hakar på. Min syster och hennes pojkvän kör också. Det motiverar mer och man hittar nya sätt att bli mätt på.

Imorgon blir det jobb igen. På kvällen ska vi äta mat och kolla mello med mamma, Emmy, Fia och Jonas. På söndag är det kalas för min lilla kusin. Det blir en fullspäckad helg. Nästa helg funderar jag på att bjuda ut min sambo på dejt. Det tjatas om att vara barnvakt. Tänk att folk bönar och ber för att vara barnvakt till vår gobit. Alla älskar Colin och han dem. Nu blev det massor av onödigt babbel.

Önskar er en riktigt trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: