Sandra - Colins mamma

Blå himmel

Kategori: Familjeliv

Idag är det sol och blå himmel. Inte för att jag har hunnit tagit mig ut något idag men jag ska ut snart. Vi ska till lindholms ska kolla lite köksbord och soffa.  Sen ska jag bara ta det lugnt.

Igår skrev jag inget jag hade nog inget vettigt att dela med mig av. Jag var på föräldragrupp sista gången och det var helt okej vi fick se en förlossningsfilm som var som en musikvideo. Allt såg verkligen superenkelt ut. Alla pappor andades ut och mammorna såg förvirrade ut. Efter det pratade dom lite om allt möjligt. Viste ni att vissa vill ta med sig moderkakan hem. Då höll jag på att kräkas gud så äkligt. Man brukar gräva ner dom vid en medicinträd i trädgården. Sen hade det varit ett svenskt par som frågat om dom fick ta med sig den hem för att göra pate. Hur sjukt låter inte det då? Sen mötte jag min farmor på stan. Jessica och david med dom var så fina i håret så. Jag och älsk handlade mat och sen blev vi hemma. Köttbullemacka till middag. MUMS!

Nu ska jag platta håret för jag ser inte klok ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: