Sandra - Colins mamma

Duktig

Kategori: Familjeliv

Imorse klev jag upp i tid. Jag åkte med min farmor och farfar till valbo. Fick massor med fina saker till bebisen och en lampa på ikea. Tack tack:) Sen åkte vi till stan och slog in paket till Johanna. Efter det var jag på banken. Har bytt nu och det känns toppen. När jag gick därifrån fick jag så grymt ont i ryggen och ner i vänsterbenet. jag kunde inte röra mig. Jätte läskigt. Sen har jag hunnit tvättat, handlat ätit middag och målat byrån. Så jag kan kalla mig själv duktig idag.

Mitt emellan alla bestyr på eftermiddagen kom Jessica, David och Saritha och hälsade på det var kul att se dom samtidigt att det är ju bra för dom att veta var jag bor kanske :P

Snart är det nyårsafton och vi har fixat en toppenpresent till Johanna hon kommer bli så glad. Jag älskar den känslan av att veta att någon annan ska bli lycklig. Jag har även hunnit sålt min Iphone som också känns som en lättnad.

Har jag tur så kommer jag att ha råd att köpa ett wii vilket jag önskar mig superdupermycket.



Sen tänkte jag lägga ut en bild på ett roligt påslakan jag hittade på ikeas hemsida. Synd att dom är så dyra bara:D


Iallafall är det 8 dagar kvar till beräknad födelse. Jag fick mail från pampers idag där det stod att jag inte skulle bli besviken om vår efterlängtade familjemedlem inte skulle komma den här veckan. Det är alltså sista mailet därifrån för det är om vecka 40 som startar på torsdag. Hoho vart tog tiden vägen. Ska bebisen altså komma nu woohoo ovant! Måste handla det sista till packningen och packa imorn så allt är klart. Handla hem mat till Christian som han ska ha med sig också ojj ojj. Jag sattsar på att bebisen ska komma först år 2010 :D

Kommentarer

  • Tess ♡ säger:

    Haha ja de skulle inte sitta fel va ? :)

    Hade en mysig kväll, hoppas du hade med med. Va ska du göra på nyår? Kramas!

    2009-12-30 | 08:27:36
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: