Sandra - Colins mamma

Första natten

Kategori: Familjeliv

Nu har vi sovit första natten i vår nya säng. Jag känner mig inte mer utvilad men det kanske man blir med tiden. Iallafall så var sängen så fin med våra nya påslakan och allt. MEN! Alla önskar väl sig den här känslan att kunna ha det bäddat som i affären och allt ser så skönt ut i visningssängarna. Det var ungefär så vi hade det. Påslakanen var så stela så att dom blev som sånt där rivigt toapapper ni vet. Så det var inte jätte skönt att sova under dom men men.

Idag gick vi upp nio har ätit frukost jätte gott. Vet inte ritkgit vad vi ska göra idag vi får se. Jag skulle behöva fixa massor med saker undra om jag kommer ihåg det sen. Heh.

Nu ska jag klä på mig och göra mig klar så att man ser lite mänsklig ut.

Ha en bra dag:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: