Sandra - Colins mamma

Min dag

Kategori: Familjeliv

Idag har vi fortsatt att handlat saker till lägenheten. Varit i valbo, maxi och lindholm. Vi har handlat massor med saker bilen blir full men när man varit i lägenheten en stund så märks det inte att vi handlat massor. Man ser bara köksbordet endå. Hehe. Vi beställde soffa idag med. Känns bra att ha det klart men det kommer dock ta 8 veckor innan vi får den. Den fanns i grått hemma om vi ville ha den samma dag. Men vi vill ha en svart så vi får vänta, det är värt det för att bli helt nöjd. Vi har varit igång från halv 11 till 21 idag eller aa jag Christian springer fortfarnade fram och tillbaka med massor med saker. Det är han som sliter mest. Han bär allt, bygger allt och är helt fantastisk.

Tänk att på torsdag är det bara 4 veckor kvar tills bebisen kommer, då är det 2 veckor kvar till julafton och om 1 vecka bor vi på heltid på hamiltongatan. Det känns helt underbart! Man njuter av varenda sekund i nuet.



Såhär ser vår nya soffa ut fast den är svart. Längtar efter deen!!

Nu ska jag gå och lägga mig mycket fix som står på schemat för imorgon.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Snygg soffa, jag ser framemot att få komma och hälsa på sen när allt ät klart :) Går det bra med allt? Puss och kram hjärtat <3

    2009-12-09 | 01:41:29
    Bloggadress: http://malinlindapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: