Sandra - Colins mamma

Mitt i natten

Kategori: Familjeliv

Ja nu är det mitt i natten. Jag är lite dålig på att uppdatera som ni kanske märker men ska försöka skriva lite oftare sen. "Idag" gick jag upp tidigt och åkte med nio tåget till söderhamn. Därifrån åkte mamma, jag, Emmy och mormor till min farmor och farfar i huddik och var där under dagen. Sen åkte vi till sjukhuset för att mamma skulle lägga om sin hand. Efter det åkte vi till tåget och hem till Gävle igen. Vid fyratiden fick jag ett sms om att jag skulle jobba inatt. Jippi. Så jag skyndade mig fram och tillbaka hem till pappa och lånade hans mobila internet. När jag kom hem åt vi middag och fikade lite. Låg och kollade på tv och bara tog det lugnt. Supermys!

Nu sitter jag iallafall på jobbet och har fem och en halv timme kvar på mitt pass innan jag får gå hem och sova. Det händer inte mycket här. Alla är snälla och sover gott. Det är tur att man kan ta med sig datorn för lite tidsfördriv nu när jag inte har något speciellt att göra. Annars är det svårt att vara vaken om man bara tittar på en massa dåliga program på tv. Jag tycker det går massor med mycket bättre nu än förra veckan. Det är ett gott tecken :D

Kom på en sak. Idag när jag gick från tågstationen så mötte jag Therese. Jag har ju bara pratat med henne på msn och inte träffat henne på hur länge som hälst. Jätte kul att träffa henne man kom liksom inte ihåg rösten och sånt. Hon hade såklart med sig sin jätte söta dotter Felicia. Snaaaart får jag springa runt med min egen bebis. Är så avis på henne!! www.mammatess.blogg.se där kan ni läsa hennes blogg:D

Nu måste jag springa för att det är någon som rör sig.

Kommentarer

  • Tess ♡ säger:

    Det va roligt att träffa dig igår!

    Hoppas att vi ses fler gånger, sen kan vi gå på prommisar med barnen när din lille plutt kommit ut!

    Kramis

    2009-12-03 | 09:52:11
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: