Sandra - Colins mamma

Sveriges tröttaste..

Kategori: Familjeliv

Hund har jag. När Ville kommer hem till mig så går han och gräver ner sina ben här och där sen går han och sover. hmm.. Han har sovit sen vi kom hem vid nio utom på promenaden. Han kanske har blivit tonåring ?

Just nu sitter jag och kollar på tv medans jag väntar på att Christian ska komma hem han är ute idag igen. Han är aldrig hemma han nu för tiden. Men men det är kul att han träffar sina kompisar. Han måste ju vara hemma sen när bebisen kommer :P

Det är iallafall jätte roligt att ta kort. Jag har tagit ett par på Ville nyss ska lägga upp en.



Sen har jag hittat ett bord och pallar jag jätte gärna skulle köpa till barnrummet tycker det är superfint med grönt både till pojkar och flickor. Ge mig! Hittade det på ellos hemsida.


Med det är det slutbloggat före natten skulle jag tro men ska upp tidigt imorn en kille kanske kommer och köper min Iphone. Yes lite klirr.. Näe det går direkt till räkningar och hyra tråkigt nog. Annars hade jag nog kunnat köpt de här sakerna. Vill ha en wassermax med och en blender. Sen kanske jag är nöjd.

Nää det är jag inte för jag är inte nöjd förns jag har min bebis. 8 dagar kvar. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: