Sandra - Colins mamma

Toppar och dalar..

Kategori: Familjeliv

Finns det i mitt bloggande. Det är ganska mycket nu med flytt, bebis och jobb sen ska man försöka hinna med allt annat också. I förrgår kom Ville och då bakade vi bullar. Ska lägga ut receptet senare. Sen igår så vaknade vi sent av att vi fick ett sms av killen som hade lägenheten. Ja! Vi fick nyklarna så vi var där och beundrade den. Gick ner på stan och kollade lite. Åt lunch / middag på bong mai. Gott gott! Sprang hem till johanna & eric för att kolla på deras nya lägenhet och fikade där. Fint kommer det bli!

På kvällen var jag hem till pappa men jag blev lite raslös så jag åkte hem igen. Ja då var det party här. Lite gubbdagis med lite alkoholhaltiga drycker. Det var trevligt men det är jobbigt när man måste sitta hela tiden har så ont i ryggen och sånt. Som avslut kollade dom på ramstains (hur det nu stavas) nya video. Låten är bra men videon? Iallafall lite smågenerade leende 30+ män som kollar in den var faktist lite gulligt innan det blev utgång för dom.

Idag har vi flyttat lite. Ätit köttbullemacka och nu ska jag vila framför robinsson.

Skriver mer senare :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: