Sandra - Colins mamma

Värme

Kategori: Familjeliv

Ja nu har jag inhandlat det sista till BB väskan och det känns toppen. Det enda jag glömde var matlåda men det får jag fixa sen då. Har sprungit på stan hela dagen skulle skickat Iphonen med men det var någon riktigt trasslig typ som skulle ha den. Får se hur det blir. Träffade Tessan och Felicia på stan med hon är ju så jätte söt och liten. Ungefär den storleken man tänker sig när bebisen föds när man inte sett någon nyfödd på riktigt på länge. Heh. Man kan inte tro att det finns mindre människor.

Iallafall så håller jag på att frysa ihjäl. Jag vill ha en öppen spis utan skorsten sitter och kollar lite men 19 000 kommer det dröja länge tills jag har över plus att då prioriterar jag nog en resa och sparande till en bil. Det finns iallafall massor med olika coola till exempel den här:

Kommentarer

  • Tess ♡ säger:

    Okej, ja hoppas du får de skoj. Jaaa, föd efter 12 slaget gumman. Så de blir en 2010 bebis.

    Det va kul att träffa dig också, så söt mage!!

    2009-12-30 | 20:11:52
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: