Sandra - Colins mamma

Vindruvor

Kategori: Familjeliv

Idag är det en ny dag och jag är sjukt sugen på vindruvor. Tänker dock inte köpa några för att det är så sjukt dyrt. En ask 500g kostar 54.90 på konsum söder. Helt sjukt! Jag får ta ett äpple istället.

Idag har jag bara fixat här hemma gått runt plckat lite. Ätit ägg mackor till frukost och så har en gubbe varit här och fixat vår frys. Nu kan vi köpa hem glass och brocoli :D

Vet inte vad vi ska göra idag ville kommer ju om några timmar. Jag vill åka till valbo och handla sängkläder till spjälsängen och lite sånt för det är väl redan sent ute för att kunna handla lugnt. Det är väl många som handlar till jul. Jag har jätte jobbigt med att gå nu får väldigt ont faktist så det vore skönt att ha allt klart är trotts allt bara 3 veckor kvar till beräknad födelse så man vet aldrig när det ploppar. Jag har inte fixat någonting mer än att laggt fram kläderna för dom ska tvättas och laggt skötbädden på tvättmaskinen. Massor med kläder jag måste köpa med overall, mössa, pyjamas och strumpor. Sen vill jag inte köpa mer för att jag vill ha kläder med lite färg på det kan man köpa sen. Men jag måste ju fixa massor med saker packa väskan och sånt där. Men det ska bli kul att fixa sånt.

Nu är det dags för fruktstund sen måste jag ut och få syre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: