Sandra - Colins mamma

Advokat

Kategori: Familjeliv

Jag tittade nyss på andra avenyn och då skulle gubben ringa sin advokat. Det låter så kaxigt snyggt på något sett: - Jag tänker ringa min advokat. Det finns ju liksom folk som har sånna sådär. Själv skulle jag vilja ha en motsvarighet till advokat fast en psykolog. Som helst sitter i ett hörn hemma. Så att så fort jag känner mig nere skulle jag säga: - Jag ska ringa min psykolog, lite sådär kaxigt. Tänk att ha någon som alltid försvarade en, som alltid fanns där när man kände sig svag och alltid hade samma åsikt. Som bara stod där. Ingen jag skulle vilja ha med i vardagen men alltid kunna plocka fram sådär ibland.

Idag har jag inte gjort någonting alls. Mer än bloggat och sånt så var jag till valbo med mamma i sådär en halvtimme. Tände ljus på graven med.

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting tills jag ska sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: