Sandra - Colins mamma

Barnvakt

Kategori: Familjeliv

Idag har jag åkt hem till pappa slängt in en maskin tvätt och åkt tillbaka till stan för att träffa min älskling och hans syster med familj. Jätte trevligt att träffa dom tycker jag. Nu sitter jag hemma och väntar på att pappa ska hämta mig så att jag ska åka hem till honom och vara barnvakt ikväll. Ska passa på att städa och tvätta massor så att jag blir klar med allt där hemma nu till flytten och bebis. Vore rätt skönt faktist.

Jessica och jag ska äta pizza ikväll. Med extra mycket annanas säger hon. Hehe. Jag ska nog sova där med får se när familjen kommer hem. Vill helst sova i stan. Blir ju borta hela dagen imorgon. Jobbar 7 - 21 och sen sover jag hos mamma på måndag skulle jag tro. Om vi kan åka till trönö då och kolla på bebisprylarna så att hon kan ta med dom till nästa helg. Nästa vecka börjar jag jobba natt! Gissa om jag längtar. Nu vill jag jobba massor med nätter och tjäna massor med pengar.





Lillasyster och lillebror ska roa mig ikväll :)

Kommentarer

  • sofia säger:

    Gud goo ungarna då! Kan du inte komma någon dag senare i veckan då jag är hemma? :)

    2009-11-07 | 16:48:45
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/
  • madde säger:

    gud va fina bilder!

    2009-11-08 | 14:41:40

Kommentera inlägget här: