Sandra - Colins mamma

Inlämnad hund

Kategori: Familjeliv

Man skulle vist bara lämna in Ville på klippningen så hämta honom efter två timmar. Gud vad underbart men vad ska man göra med all ledig tid då? Jo kanske kolla lite prylar i stan och sånt sen får vi se om han är fin. Det tror jag nog. Min myshund. Senare vet jag inte vad jag ska hitta på faktist betala dom sista räkningarna kanske. Har ju massor med sånna nu när jag varit sjuk och sånt. Helt sjukt att ett ett läkarbesök där man får reda på provsvaren från inläggningen kostar 300 kronor. Att vara 19 år är helt klart den bästa tiden i ens liv. Man anar inte vad allt kostar när man fyller 20. Nu är det bara att klä sig varmt och borsta tänderna jätte noga.

50 dagar kvar tills bebisen kommer nu. Det börjar närma sig

Kommentarer

  • Tess ♡ säger:

    Ahaa okej :) den va jätte fin!!

    Hahaha, sandra dy har så rätt. Klä sig varmt o borsta tänderna noga så blir de inga dyra utgifter :)

    2009-11-17 | 11:33:57
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: