Sandra - Colins mamma

Nu är jag jätte trött..

Kategori: Familjeliv

Jag klev upp åtta idag. Duschade gjorde mig klar och stressade runt. Sprang till söder och tog bussen till sjukhuset kom lite sent men dom var senare. Fick betala 300 kronor som om att jag inte redan var fattig på sjukhus räkningar. Har betalat mer än 2000 för sjukhus besök och inläggningar de här två sista månaderna. Min läkare var helt underbar Annika hette hon. Hon sa att det kunde väl vara en blossjukdom jag har. Men dom väntar med en större utredning till Mars då jag fått bebisen och hunnit landa lite. Jag blev nästan en timme sen när Johanna skulle hämta mig men vi tog upp fia på vägen och sen har vi åkt runt massor idag och kollat flyttprylar och varit på fias mammas jobb och fått varm choklad och tårta. Sen har jag varit hem till pappa mina småsyskon fick varsin chokladkalender. Jessica och Emmy med Kitty och David en med tomte. Jag glömde förståss fia men hon ska få en hon med :P

Sen har jag varit med mamma bara i mormors lägenhet och så sen har jag gått hem i snöstormen. Nu sitter jag är med min älskling och gör ingenting funderar på att lägga mig och sova.



Nu ska Ville vara hos mamma till tisdag. Ska bli rätt skönt att slippa gå ut hela tiden och ta lite sovmorgon. Inte för att jag går alla promenader för Chrisian går dom flesta och det är jag väldigt tacksam för trotts att han gjorde klart för mig för ett år sedan att han inte ville ha någon hund. Men det är väldigt mysigt tycker både Christian och jag.

Näe nu blir det sova. Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: