Sandra - Colins mamma

Panik

Kategori: Familjeliv

Ja nu har även onsdagen fått sig ett slut. Jag har satt ut min Iphone och mitt surr system. Det gick toppen bara att jag har fått smått panik av att få så många mail. Jag vet inte vem jag ska sälja till och hur man skickar ett surr system på posten och ja jag blir så nervös av det här. Men jag tar itu med det imorgon.

Jag har en bebis som rör sig rejält mycket. Jag har faktist funderat på om den försöker vända sig och inte lyckas. Får höra imorgon för då ska jag till barnmorskan. 34 fulla veckor har det gått imorgon med. Efter det ska jag till IKEA med mamma.



Bjuder på en tjockis bild som är tagen idag v. 33+6

Med det säger jag godnatt

Kommentarer

  • Kristin säger:

    åhh vilken söt liten mage du har gumman!! snart kommer de beeebis :D weei va roligt!!

    2009-11-27 | 22:59:31
    Bloggadress: http://coconutkristin.blogg.se/
  • Malin säger:

    Är så kul att se din mage! Ska bli så kul, jag hoppas vi kan ses nått i jul, jag saknar dig så mycket! Och hoppas du och bebben kommer till storstan och är med mig ofta med sen! :) Puss och kram gumman

    2009-11-30 | 22:50:51
    Bloggadress: http://malinlindapersson.blogg.se/
  • aiko säger:

    en medicin boll hahhahaha

    2009-12-03 | 01:03:13

Kommentera inlägget här: