Sandra - Colins mamma

Söndag

Kategori: Familjeliv

Idag hade vi sovmorgon helt otroligt att jag sov från halv ett till nio. Superskönt. Ville har varit lite klen i några dagar. Han äter inte och han ligger mest och sover mellan oss antingen i soffan eller sängen. Stackarn.

Igår var jag hem till pappa. Gjorde carbonara och bakade kärleksmums. Det är bergis många som har gjort det den här veckan eftersom dom bakade det på bonde söker i onsdags. På kvällen åt vi korv med bröd och fikade. Kollade på en Johan Falk film med. Lugnt och skönt.



Nu ska jag göra mig lite klar och ta en sväng hem till pappa för jag ska leta på garantipappret till kameran så att jag kan lämna in den. Sen ska jag ladda upp iphonen och kopiera mina sms och göra den klar så att jag kan sälja den. Någon som vill köpa? Sen ska jag sälja snowboarden och mitt hemmabiosystem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: