Sandra - Colins mamma

Tillbaka

Kategori: Familjeliv

Jag har varit lite off här i bloggen de senaste två dagarna. Jag har inte skrivit eftersom jag har jobbat natt och sen har jag mes sovit och sånt. Idag gick jag upp tidigare och då var vi till gavlegårdarna och valde matta. Jag fick välja så snäll han är min sambo. Blir nog bra. Jag är sjukt taggad på att flytta nu. Jag vill liksom helst flytta imorgon.

Vi har ätit subway ikväll med. Supergott ju! Nu sitter vi bara och tar det lugnt, det blir nog inget speciellt ikväll bara lite hemma mys för jag vill nog sova i tid.

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll :)

Kommentarer

  • Tess ♡ säger:

    Åh , bra att du är tillbaka! Vill vara uppdaterad ju! ;)

    Härligt med subway!

    Kramis

    2009-11-20 | 21:23:13
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: