Sandra - Colins mamma

Torsdag

Kategori: Familjeliv

Idag vaknade jag tre minuter före klockan. Sen var det brottom. Fixade en macka, ut med hunden + duscha och springa till södertull. Allt såg bra ut och jag har blivit så tjock. Bara tre gånger kvar nu känns lite läskigt. Hjärtljuden var på 139 så många tror ju att det är en pojk. Har vist en sådan mage med men jag vet inte om jag tror på sånt.

Sitter på golvet och väntar på att mamma ska ringa, vi ska till valbo för att hon ska köpa en matta eller nåt sånt. Christian har en kompis här som har lunch. Dom kollar UFC tror jag det heter. Ser skit snyggt ut med två pallar framför bordet där dom sitter så sitter jag och Ville på govlet. Han åker hem idag med. Kommer bli tomt i sängen kan jag säga. Men han är snart här igen.

Nu har jag inget mer vettigt att skriva men jag ska försöka uppdatera lite bättre under dagen idag.

Ha en fortsatt solig torsdag

Kommentarer

  • Tess ♡ säger:

    Hej hjärtat! Allting är kanon, hoppas de är bra med dig också.

    tack så mycket =))

    2009-11-27 | 17:10:35
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: