Sandra - Colins mamma

Vinter

Kategori: Familjeliv

När som helst kommer vintern till oss. Igår var det snöoväder men det la sig aldrig vitt på backen. Snö, gärna för mig om det stannar på backen men slask gillar jag inte. Nu är det massor med blött ute och massor med löv och sånt. Ville blir superskitig när han är ute och så ska man duscha honom 6 gånger om dagen, lite kämpigt med jätte magen om man säger så.

Jag har iallafall skaffat mig ett par nya vinterskor och så köpte jag en bra jacka förra året. Jackan kan man till och med stänga. Toppen!

Nu ska jag nog bara sitta och stirra rakt fram tills jag ska gå och lämna Villebus på tåget. Piggare blir man inte heller jag vill verkligen få tid på hematologen nu så att jag får veta vad det är för fel och att dom ger mig någon medicin så att jag slipper vara helt borta i huvudet hela tiden.



Mina nya fina vinterskor




& Min jätte varma viterjacka som man absolut aldrig kan frysa i.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Gud så fin bloggen blev! :)

    Jaa men det han torka så det var bara att borsta av, som tur va :P



    2009-11-06 | 17:47:41
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: