Sandra - Colins mamma

April, ett skämt?

Kategori: Familjeliv

Kanske är april bara ett skämt? Det kanske är December istället. Ja man kan tro det eftersom man sitter hemma och äter julmat samtidigt som det snöar ute. Är så grymt trött på vädret så jag vet inte vad. En till sån här vinter och jag flyttar från Sverige. Så känns det iallafall nu. 

Colin sover i vår säng sedan ett par timmar tillbaka och vi har nyss ätit julmat. Det var faktiskt gott och för några minuter trodde jag att huvudvärken var över men inte.. Gick över till min farmor och farfar och lämnade hundens örondroppar för exemen. Stod där och pratade massor. Köpte 4 st dubbelnogat för att kunna baka chokladmuffins med fyllning. När jag kom upp till dom fick jag en hel låda med mazariner med hallonsylt på, finska pinnar, vanliga mazariner, en hel äppelkaka och vaniljvisp till det. Ingen idé att baka då eller. Blir till att baka en cheesecake idag eller imorgon. Ska bjuda hem Johanna på middag. Hoppas hon hinner förbi en sväng någon kväll i veckan. Hon åker till egypten på fredag. Tur hon har då!



Colin hos sin morfar 1 dag gammal!

Kommentarer

  • Snart pappa. säger:

    Usch det här med snön. Här snöar det hos oss. Inte jätte mycket, men tillräckligt så man kan bli irriterad på! :O

    2010-04-05 | 17:16:27
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/
  • fraajs-blivande mamma♥ säger:

    sv ; Ja , då därimot skulle nog graviditeten klassas som en sjukdom haha.

    Jag ska nog ta och sola lite ikväll eller imorgon jag , man känner sig faktiskt som en ny människa efter att ha solat och det kan man ju behöva i dessa tjåckis-tider.

    Kram

    2010-04-05 | 17:44:48
    Bloggadress: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: