Sandra - Colins mamma

Bussigt?

Kategori: Familjeliv

Damen jag var hos hela dagen idag frågade om jag var på smällen. Eehh,, näe men jag har ju fått barn för tre månader sen.. Ska banne mig sätta fart nu så jag får platt mage. Jag måste vara den enda i världshistorien som gått upp 4 kg efter förlossningen. Gick ju ner åtta när han låg i magen :S Pinsamt

Colin sov när jag kom hem och Crille hade köpt hem thaimat som var supergod. Nu ska vi dricka lite kaffe sen kasta mig i sängen. Kolla ett avsnitt av lost. Det gick bra på jobbet vi har suttit ute i solen i två timmar och löst korsord och tittat på tv.



Min duktiga kille datar nu när han ligger ner så lyfter han sig uppåt så han nästan sitter. Superstark. Han kan också stå i soffan och hålla i sig i armstödet själv, sitta och vända sig åt alla håll. Han lägger sig ofta på mage och liksom ålar sig framåt genom att dra upp rumpan i luften och sen trycka ifrån. Så söt <3

Kommentarer

  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    framtidens storbloggare :D



    ha gud visst är det :D

    ja detsamma söta du :)

    kram

    2010-04-25 | 23:47:34
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/
  • Emily säger:

    kan säga att du INTE är ensam om din vikt.. Min dotter är 1.. Och jag har gått upp 5kilo sedan dess..

    2010-04-26 | 11:33:18
    Bloggadress: http://emiilynova.blogg.se/

Kommentera inlägget här: