Sandra - Colins mamma

Cheesecake

Kategori: Familjeliv

Nu ska vi äta lite cheesecake och dricka kaffe till ballar av stål. Sen ska jag faktiskt lägga mig och ställa klockan så att jag kommer upp i tid imorgon. Äta frukost och gå en promenad. Tänkte börja med att gå till Annika och pappa på jobbet och hälsa på. Sen gå vidare till dollar och jysk kolla gardiner och handla tvättlappar som Tessan tipsat om. En lagom promenad sen hem och laga mat och städa lite. Ja det blir nog en bra dag.

Ush jag har jätte ont i magen. Kanske man ska ringa HC och fråga om man ska sluta med alla mediciner nu så jag får börja glutenutredningen tidigare. Det visade ju det på testet jag gjorde tidigare så ett till för att det ska vara spikat.

Kommer inte skriva mer idag för aa jag orkar inte. Nu är det ballar av stål :D

Kommentarer

  • snart pappa säger:

    cheesecake har jag ej smakat, gott? Hoppas början av veckan blir bra! Idag går Emma in i vecka25 :D Efter jobbet kommer vi knäppa lite bilder på magen.

    2010-04-12 | 06:02:37
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: